יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

שנה וחצי בהודו - ראיון עם היורשות


הרבה זמן לא כתבתי, השבוע קצת לחצו עלי לפרסם משהו (בלי להזכיר שמות), בעקבות הלחץ ולרגל חגיגת ח"י חודשים בהודו החלטתי להביא קצת מהגיגי היורשות נועה וליהי. תהנו.
שאלות אוריינטציה לנועה - 
- את אוהבת את הודו? כן.
- למה את אוהבת את הודו? בגלל שאני אוהבת לשחק עם דניאל.
- ואיפה אופיר נמצאת? בישראל.
- את אוהבת לשחק עם אופיר? כן.
- אז את אוהבת את ישראל או את הודו? את ישראל.
- ואיפה דניאל נמצאת? בהודו.
- אז את אוהבת את ישראל או את הודו? את ישראל ואת הודו.
- איפה נמצאת ישראל? ליד הודו.
- כמה ישראל קרובה? קצת קרובה.
- איפה זה סרי-לנקה? בהודו.



סצינה הודית טיפוסית
שאלות כלליות לנועה -

- למה האנשים יחפים בהודו? לא יודעת.

- למה הכל מלוכלך בהודו? כי ככה. כי הם לא יודעים איך לשים את הרחוב נקי. כי הם לא יודעים כמו בישראל.
- מה יש בהודו שאת אוהבת? משחקי וידאו.
- ומה יש בהודו שאין בישראל ואת אוהבת? את שירלי.
- מה התפקיד של שירלי? היא מנקה את החדר משחקים.
- מי ההודי שאת הכי אוהבת? שירלי, אני אוהבת אותה בגלל שאני אוהבת לשחק איתה.
- מה הכי חסר לך בהודו? במבות.
מסיבת כריסמס באמדוקס
 שאלות על ההורים -
- מה אמא עושה בהודו? הולכת להסתובב בקניון.
- ומה אבא עושה? הולך לעבודה.
- ומה עוד אמא עושה? הולכת לבתי קפה (גילוי נאות: יפית טוענת שנועה לא באמת אמרה את זה, תחליטו למי אתם מאמינים).

- ומה עוד אבא עושה? אבא עובד קשה מאוד והוא רואה טלוויזיה בעבודה (היא מתכוונת ל- video conference).
במהלך הדיוואלי, כל ערב יש חגיגות זיקוקין. בתמונה, גג אחד הבתים שרואים מהמרפסת שלנו.
ניסיון לרקוע סירי נחושת. מתברר שזה לא כל כך פשוט, ואשאר בהי-טק

את ליהי קצת קשה לראיין, אז קבלו מספר ציטוטים שלה:
ליהי רואה פסלון של פיל - אבא, הנה בודהה.
ליהי מספרת לנו איך הגיעה לעולם - אני הייתי בבטן של אבא, הבטן של אבא שמנה.
ומספר ציטוטים שקלטנו בין נועה וליהי במהלך משחקיהם:
- אני הולכת להוציא ויזות לגואה.
- אני הולכת לקנות בסופר אורז, ביצים וקציצה.
- ליהי, שלא תאבדי את הדרכונים ואת כרטיסי הטיסה.

 מוקדש לזכרה של סבתא של יפית, סבתא יפה, שתמיד תשאר בליבנו.

2 תגובות:

  1. בוקר טוב שי היקר, אין עליך. חולה על הסיפורים ומאוד מתחברת. מחמם את הלב לקרוא על הבוקר את הכתוב. ממש מרגש לקרוא את תשובותיה של נועה ממש מחוננת כמו הוריה המושלמים. מתגעגעים ואוהבים משפחת כהן.

    השבמחק
  2. האמת התעגענו, גדול :-) ומצחיק

    השבמחק